Tuesday 4 October 2011

FOKUS!

Nak tau fokus pasal apa? haha! pasal blog laa,punya la pulun+gedik nak buat blog jadi lawa-lawa,sebelum ni tak pon.. bukan apa,dah start cuti sem,so bosan sangat tak tau nak buat apa :P, jadi,ni la kejanya !yang aku bara sangat,nak buat dia punya header tak jadi-jadi lagi,sabar ye shafiqah........sikit ja lagi,nanti kalau dah jadi, nah!!! letak header baru :)

Baru-baru ni aku baru habis final exam dan sekarang baru start cuti sem,dengan harapan aku akan mendapat keputusan yang bagus :) insyaallah.. aku dah usaha smpai tak tidur malam dengan wani,izyan dan asmira ! thanks sangat2,hope kita punya result pon okay.. dan.... thanks untuk budak ni !! :P
 
Walaupon aku selalu kene marah,tapi,marah sebab sayang kan ? :P
Terima kasih sebab tak pernah jemu layan perangai saya yang mcm **##@#@*%%# ni..
Dan tak pernah jemu lansung sokong saya!

I



U

 <3 <3 <3
 
 

No comments:

Post a Comment